|
|
Titel: | Einführung in die Filmanalyse |
Name des Lehrenden: | Jun. Prof. Dr. O. Fahle |
Aufstellung : | Aufstellung bis 15.02.2004 |
Verfasser/Titel | Signatur | Bemerkung |
Alfred Hitchcock | Lv HitcAlf/27 | |
Alfred Hitchcock | Lv HitcAlf/19 | |
Becker: Methoden und Praxis der Filmanalyse | Lf 1100/11 | |
Bordwell: Film Art | Lf 1071/5 | |
Bordwell: Visual Style in Cinema | Lf 1100/19 | |
Breitmoser-Bock: Bild, Filmbild, Schlüsselbild | Lg LangFri/3 | |
Brunette: The films of Michelangelo Antonioni | Lv AntoMic/8 | |
Chatman: Antonioni | Lv AntoMic/6 | |
Denzin: Images of postmodern society : social theory and contemporary cinema | Lf 1073/15 | |
Engell: Sinn und Industrie | Lf 0060/13 | |
Faulstich: Grundkurs Filmanalyse | Lf 1072/12 | |
Faulstich: Modelle der Filmanalyse | Lv ViscLuc/2 | |
Filmanalyse interdisziplinär | Lf 1100/5 | |
Fischer: Filmwissenschaft - Filmgeschichte | Lf 0082/1 | |
Hickethier: Film- und Fernsehanalyse | Lf 1100/12 | |
A Hitchcock Reader | Lv HitcAlf/25 | |
Höltgen: Spieglebilder | Lv LyncDav/9 | |
Jerslev: David Lynch | Lv LyncDav/3 | |
Kock: Michelangelo Antonionis Bilderwelt | Lv AntoMic/1 | |
Korte: Einführung in die Systematische Filmanalyse | Lf 1100/16 | |
Metz: Essais sur la signification au cinéma Bd. 1 | Lf 1073/28:1 | |
Metz: Essais sur la signification au cinéma Bd. 2 | Lf 1073/28:2 | |
Mikos: Film- und Fernsehanalyse | Lf 1100/24 | |
Die Postmoderne im Kino | Lf 1081/34 | |
Systematische Filmanalyse | Lf 1100/9 | |
Thompson: Film History | Lf 0060/21 | |
Zeit, Schnitt, Raum | Lf 1500/12 |
Changes from color to monochrome mode
contrast active
contrast not active
Changes the background color from white to black
Darkmode active
Darkmode not active
Elements in focus are visually enhanced by an black underlay, while the font is whitened
Feedback active
Feedback not active
Halts animations on the page
Animations active
Animations not active