Titel : | Filmische Subjektivität |
Name des Lehrenden : | Dr. Ulrike Hanstein |
Aufstellung : | Aufstellung bis 15.02.2011 Limona Empore |
Verfasser, Titel | Signatur | Bemerkung |
Bazin, André: Was ist Film? | Lf 1082/52 | Preis der Medienkunst/Mediengestaltung |
Bersani, Leo: Forms of being | 238 968 | |
Branigan, Edward: Projecting a camera | ist beim Buchhandel bestellt | |
Cameron, Allan: Modular narratives in contemporary cinema | Lf 1500/32 | |
Chion, Michael: The Thin Red Line | Lg MaliTer/2 | |
Deleuze, Gilles: Das Zeit-Bild | Lf 1082/6:2 | Presseecho |
Elsaesser, Thomas: Hollywood heute | Lh 6300/12 | |
Elsaesser, Thomas: Studying contemporary American film | Lh 6300/7 | |
Film theory and contemporary Hollywood movies | Lf 1081/51 | |
King, Geoff: Indiewood, USA | Lh 6300/13 | |
Metz, Christian: Die unpersönliche Enunziation oder der Ort des Films | Lf 1500/9 | |
Puzzle films | Lf 1500/30 | |
Realism and the audiovisual media | Lc 8100/52 | |
Rothman, William: The "I" of the camera | Lf 1073/5 | |
Rudkin, David: Vampyr | ist beim Buchhandel bestellt | |
Stewart, Garrett: Framed time | Lf 1200/28 |
Changes from color to monochrome mode
contrast active
contrast not active
Changes the background color from white to black
Darkmode active
Darkmode not active
Elements in focus are visually enhanced by an black underlay, while the font is whitened
Feedback active
Feedback not active
Halts animations on the page
Animations active
Animations not active